Alla inlägg under mars 2014

Av Cecilia - 25 mars 2014 06:34

Solen på väg upp bland molnen :) och äntligen är det tisdag :) idag är tanken att åttor ska lära sig brodera detaljer så som ögon och annat ;)

Sängen bäddad frukost medtagen :) längtar efter hunden som sovit borta i natt ?

Men nu först blir det en bussresa till jobbet :) där jag tänkte fixa lite omdömen inför utvecklingssamtal :) måste också kolla mina ramtider och hitta tid för mina utvecklingssamtal :)

Men nu först omdömen och bussfärd :)

Av Cecilia - 24 mars 2014 07:21

Ja Erik började jobba idag vilket innebär 1.5 timmes bussfärd med 3 byten ;) sååå kul ;) men vad gör man inte ;) och yras dags är ännu inte helt klart så hon fick åka till farmor och farfar och farbror (Eriks mamma, pappa och bror) då dem kom hem tidigare än mig :) skönt att vi har den möjligheten :) men nu blir det jobb jobb jobb!

Av Cecilia - 22 mars 2014 12:52

... Ja bloggen hinns inte med... Städning hinns inte med... Och inget hinns med över huvud taget... Jo jobbet och det är allt jag jobbar och sover :( saknar student livet alltså men. Inte ska man klaga hela tiden ;) jag älskar mitt jobb och idag så hann jag med både att baka kladdkake muffins och varit och ätit frukost med Erik hos hans föräldrar och fixat tvättid :) i em så ska jag vara barnvakt med :) och nu är vi på väg till garaget där lite jobb ska göras och en lite powernap kanske ;)

Jobbet idag är inskrivning av lite papper,

Lite planering för kommande terminer :) jag vill skapa samarbete mellan teknik och slöjd :) och hitta sätt att använda slöjden för skolans bästa :) jag vill få en slöjdundervisning som inte är en present tillverkning ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards