Direktlänk till inlägg 28 juli 2012

Hiss och Diss

Av Cecilia - 28 juli 2012 23:18

Idag har min blogg varit ganska deprimerande så idag blir det 3x Hiss och en Diss :)


 

Dagens Första Hiss är Min underbara familj som stöttar mig och min underbra Farmor (jag säger farmor för det är det hon är men egentligen så är hon min lossas pappas mamma men det är orellevant hon är och kommer alltid vara min farmor <3) och idag så erbjöd hon sig att vara ett stöd för mig på måndag helt underbart, så skönt att slippa gå igenom allt själv känner jag nu, jag förväntade inte att hon skulle hjälpa men det gjorde hon, och det behövdes farmor <3 jag kan inte gå igenom det här själv... så tack farmor för detta <3 <3



Min andra Hiss idag är Dumle <3 alltså denna chokladen är så fruktasvärt god... hur kan man klara sig utan den och det ända som är godare än dumle orginal är dumle klubbor... det går ju inte att tröttna på dem <3 så fruktansvärt gott <3



 

I Livets pärlor presenteras Biskop Martin Lönnebos Frälsarkrans, denna lilla krans med 18 pärlor som rymmer livets alla nyanser.

Bilder och tänkvärda texter ledsagar dig in i livets väsentligheter och introducerar såväl Frälsarkransen, upphovsmannen Martin Lönnebo och hur kransen kan brukas. Texterna lyfter särskilt fram stillheten och det inre samtalet med Gud.

Livets pärlor är själens och kroppens väg för den andligt sökande. Den har för många varit en lättillgänglig introduktion till Frälsarkransen.

Boken har funnits under flera år och i tidigare utgåvor haft ett radband som medpaketerats. I denna nya utgåva säljs boken utan medföljande radband


Det är en helt underbar bok och får dagens Hiss nummer tre idag <3 Det är denna bok som är steget efter en kvinnas resa för mig :) men idag var den dag som jag hittade mitt armband :) eller hittade och hittade idag behövde jag det som ett stöd <3


 

Dagen Diss är min deprimerande blogg :) jag ska lägga in lite positivt ibland med jag lovar :) hihi :) men just nu håller jag på att rannsaka mig själv och det är positivt men man känner sig sjukt deppig för man kommer bara fram till mer och mer frågor :/ men snart är En Kvinnas Resa utläst och jag har gått igenom allt jag vill gå igenom :)


hoppas ni kommer orka med detta <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 8 februari 2017 06:12

Idag kommer det vara full fart :) det var det iof igår med med alla lektioner sluta sent hem till Linda få mat och prata :) sedan till Trollhättan hämta saker från förrådet för att kunna få med allt jag vill få med i morgon :) då resan upp till ingen...

Av Cecilia - 8 februari 2017 05:59


Det är en dag kvar! En dag! Jag längtar så jag tror jag håller på att dö ? 1 dag kvar 1 dag tills jag är i dina armar och hör dig viska jag älskar dig ? ...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:32

Då jag råkade somna sent för att jag lyssnade på musik är jag idag katastrof trött :) har bestämt mig för att försöka sluta svära så mycket son jag gör :) jag är lycklig och glad och snart är vi tillsammans :) jag borde gå in och dusha men just nu är...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:31


Vi låg och pratade igår inte allt för länge men han fick somna hyfsat i tid :) jag råkade ligga och lyssna på musik alldeles för länge :) men somnade typ 01 tror jag ? Men idag så är det bra 2 dagar kvar ? 2 dagar tills vi tillsammans kan lyss...

Av Cecilia - 6 februari 2017 05:55

Idag har jag bara 2 lektioner :) och så ska jag jobba med tekniken med en vikarie :) vi ska skriva ut prov och de case vi gjorde förra veckan :) dessutom så är tanken att vi ska rätta massa teknikuppgifter som inte rättats ännu :) så det hoppas vi ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards