Direktlänk till inlägg 25 mars 2013

Då börjar dag 5 av 21

Av Cecilia - 25 mars 2013 09:10

Igår lyckades jag få i mig 5 nutrilett :) as nöjd :) ska göra samma idag :) jag är inte helt klar med nutrilett nr 1 ännu :/ men nästa ska intas vid 11 ca och dör efter 14 och sedan 17 (när Jim, Nina och Jerry äter) och den sista runt 20 och sedan kanske en liten gurka med :) jag är faktiskt otroligt nöjd över mig själv inom just detta :) jag har en lång väg att gå mentalt men detta är ett stormsteg i rätt riktning :) tänkte väl dra till gymmet ikväll :)

Jag är så nöjd över mina prestationer :) jag har nu gått ner en hel del på bara dessa dagar :) så super sweet :)

Men börjar må ganska dåligt för jag lyckas inte få i mig så mycket vatten men jag hoppas att jag kan ändra detta från och med idag :) men hungern är fortfarande inte ett så stort problem vilket jag är grymt glad över men nu återstår 4 dagar med att laga mat åt Jim och Nina och Jerry och det är verkligen en prövning men jag har ännu inte fuskat och tänker inte fuska heller även om det är svårt men nu är det igång och jag har vant mig :) så varför faila nu om 9 dagar så borde det mesta av sötsuget vara borta :) sweet :)

Ja men nu ska jag då dra till jobbet ;)
Ha en bra dag :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 8 februari 2017 06:12

Idag kommer det vara full fart :) det var det iof igår med med alla lektioner sluta sent hem till Linda få mat och prata :) sedan till Trollhättan hämta saker från förrådet för att kunna få med allt jag vill få med i morgon :) då resan upp till ingen...

Av Cecilia - 8 februari 2017 05:59


Det är en dag kvar! En dag! Jag längtar så jag tror jag håller på att dö ? 1 dag kvar 1 dag tills jag är i dina armar och hör dig viska jag älskar dig ? ...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:32

Då jag råkade somna sent för att jag lyssnade på musik är jag idag katastrof trött :) har bestämt mig för att försöka sluta svära så mycket son jag gör :) jag är lycklig och glad och snart är vi tillsammans :) jag borde gå in och dusha men just nu är...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:31


Vi låg och pratade igår inte allt för länge men han fick somna hyfsat i tid :) jag råkade ligga och lyssna på musik alldeles för länge :) men somnade typ 01 tror jag ? Men idag så är det bra 2 dagar kvar ? 2 dagar tills vi tillsammans kan lyss...

Av Cecilia - 6 februari 2017 05:55

Idag har jag bara 2 lektioner :) och så ska jag jobba med tekniken med en vikarie :) vi ska skriva ut prov och de case vi gjorde förra veckan :) dessutom så är tanken att vi ska rätta massa teknikuppgifter som inte rättats ännu :) så det hoppas vi ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards