Direktlänk till inlägg 2 augusti 2015

Mitt i natten :)

Av Cecilia - 2 augusti 2015 04:09

ja då är Erik äntligen hemma :) han plingade på dörren här för en stund sedan ;) och luktar sjukt mycket öl :/

Han fick lite att dricka och har lagt sig för att sova nu :) han somnade som vanligt på 2 sekunder och jag är vaken :/ börjar bli lite trött igen nu passade på att spela lite för att vänta på sömnen :)


Och nu är det trötta tillbaka :) fick en chock när Erik kom och plingade som ini fan på dörren ;) hatar verkligen att vakna så :/ man blir helt ställd :/ men men han är hemma iaf så man ska inte klaga över hur man blev väckt för det kvittar hur man blir väckt på natten Så suger det! ;)

Ja vad mer :) det är gött skönt i musklerna just nu not XD Haha min stackars kropp klarar inte så mycket arbete på en dag men det är bara att gå upp i morgon och fortsätta :) Erik Han ska få sovmorgon :) och jag och yra får ta och gå upp och fortsätta :) kommer att bli så bra :)

Sedan kommer väl svärföräldrarna med och hjälper till att måla och lägga golv på vinden :) så snart kanske min hög med kartonger som just nu står i korridoren mot tvättstugan kan komma att få sin permanenta plats på vinden :) det hade varit så sjukt underbart :)

Tänk när man var liten blev man glad av paket och grejer som godis och rätt sorts mat :) nu när man är stor kan man verkligen längta efter att saker och ting ska bli som man tänkt ;) människans glädje ligger inte långtbort i känslorna :) jag kan bli helt överlycklig över det lilla :) typ som att Erik dukar, som att yra kommer och lägger sig för att mysa :)

Visst de flesta drömmer om pengar och att slippa jobba men jag är nöjd så här bor i ett fint hus med dem jag älskar :) har mat på bordet varje dag :) har mer än nog pengar till räkningar mm :) det är rätt så bekymmersfritt :) så sjukt underbart :) jag har verkligen precis det jag behöver men ändå så att jag inte kan köpa vad som helst extra :) och det måste väl ändå vara det som räknas :) jag tänker att detta borde vara idealet :) att man har tillräckligt för att leva vad mer skulle jag egentligen behöva? Visst pengar kan köpa mycket men behöver något verkligen handlas då jag är nöjd och lycklig över det jag har :) just nu känner jag att inget saknas :)

Det jag vill göra är bara sista finishen :) typ köpa lika dana krukor över allt :) köpa lite ny köksutrustning i kitchenaid jag har bra fungerande men vill ha rätt märke och inte blir jag ledsen för att jag inte kan köpa det nu för jag har ju utrustnings som fungerar :)

Det jag vill säga är att man kanske ska sluta önska det ouppnåeliga och fundera kring hur bra man faktiskt har det och blir man verkligen lyckligare med mer pengar?

Ja det var allt från mig denna natt ;) måste verkligen sova nu ;) detta spann iväg lite ;) Love ya ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 8 februari 2017 06:12

Idag kommer det vara full fart :) det var det iof igår med med alla lektioner sluta sent hem till Linda få mat och prata :) sedan till Trollhättan hämta saker från förrådet för att kunna få med allt jag vill få med i morgon :) då resan upp till ingen...

Av Cecilia - 8 februari 2017 05:59


Det är en dag kvar! En dag! Jag längtar så jag tror jag håller på att dö ? 1 dag kvar 1 dag tills jag är i dina armar och hör dig viska jag älskar dig ? ...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:32

Då jag råkade somna sent för att jag lyssnade på musik är jag idag katastrof trött :) har bestämt mig för att försöka sluta svära så mycket son jag gör :) jag är lycklig och glad och snart är vi tillsammans :) jag borde gå in och dusha men just nu är...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:31


Vi låg och pratade igår inte allt för länge men han fick somna hyfsat i tid :) jag råkade ligga och lyssna på musik alldeles för länge :) men somnade typ 01 tror jag ? Men idag så är det bra 2 dagar kvar ? 2 dagar tills vi tillsammans kan lyss...

Av Cecilia - 6 februari 2017 05:55

Idag har jag bara 2 lektioner :) och så ska jag jobba med tekniken med en vikarie :) vi ska skriva ut prov och de case vi gjorde förra veckan :) dessutom så är tanken att vi ska rätta massa teknikuppgifter som inte rättats ännu :) så det hoppas vi ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards