Direktlänk till inlägg 5 januari 2016

Dagens hiss och diss

Av Cecilia - 5 januari 2016 11:50

Hittade en ny bild för mitt hissande och dissande :) love it :) och rosa min favorit färg :) asså jag vet att det kan vara lite barnsligt men jag älskar rosa :) på riktigt nu inte så mycket som inrednings färg längre jag har blivit lite elegantare och vårt hus är i svart, vitt, grått, silver med lila detaljer :) det känns oerhört klassiskt och fint :) måste hitta nya lila dukar som kan vara i vardagsrummet :) det blir dagens utmaning :)

Så då kommer vi till det som inlägget egentligen skulle handla om:) DAGENS HISS :)
Idag tänker jag att jag hissar min träningsvärk :) jag bara babblar om min tränings men jag kan inte ens beskriva hur glad jag är att jag fått motivation till att börja tärna igen :) och det hissar jag :) efter att ha slitit som ett djur i Gårdsten med jobbet och tröttat ut mig själv har jag nu äntligen vilat upp mig ordentligt och hittat ett jobb nära hemmet :) detta har gjort underverk :) jag älskar det :)

Det är så jvl skönt att kunna säga att man är stolt över sig själv igen :) att man känner att man kommit tillbaka till sitt liv :) att inte alla vakna timmar handlar om jobbet :) det är så underbart :)

DAGENS DISS
Ja jag vet inte riktigt vad jag ska dissa.... Jo mig själv som var så sjukt klantig och tappade mobilen så jag nu är utan och bara har min iPad som enda kompanjon vilket innebär att jag inte kan få tag i någon när jag inte är hemma eller någon stans med wi-fi :/ visst det är rätt skönt ändå man får en del gjort men det är sjukt jobbigt med :/ men fick ialla fall ett meddelande igår om att den är skickad till Apple och att dem snart kommer skicks tillbaka en till lagnings stället som sedan i sin tur skickar den till mig :) så jag vet inte får den säkert i slutet på nästa vecka :)

Hoppas ni får en bra dag :) jag ska försöka ta mig upp nu och starta dagen som skulle varit startad för länge sedan :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 8 februari 2017 06:12

Idag kommer det vara full fart :) det var det iof igår med med alla lektioner sluta sent hem till Linda få mat och prata :) sedan till Trollhättan hämta saker från förrådet för att kunna få med allt jag vill få med i morgon :) då resan upp till ingen...

Av Cecilia - 8 februari 2017 05:59


Det är en dag kvar! En dag! Jag längtar så jag tror jag håller på att dö ? 1 dag kvar 1 dag tills jag är i dina armar och hör dig viska jag älskar dig ? ...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:32

Då jag råkade somna sent för att jag lyssnade på musik är jag idag katastrof trött :) har bestämt mig för att försöka sluta svära så mycket son jag gör :) jag är lycklig och glad och snart är vi tillsammans :) jag borde gå in och dusha men just nu är...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:31


Vi låg och pratade igår inte allt för länge men han fick somna hyfsat i tid :) jag råkade ligga och lyssna på musik alldeles för länge :) men somnade typ 01 tror jag ? Men idag så är det bra 2 dagar kvar ? 2 dagar tills vi tillsammans kan lyss...

Av Cecilia - 6 februari 2017 05:55

Idag har jag bara 2 lektioner :) och så ska jag jobba med tekniken med en vikarie :) vi ska skriva ut prov och de case vi gjorde förra veckan :) dessutom så är tanken att vi ska rätta massa teknikuppgifter som inte rättats ännu :) så det hoppas vi ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards