Alla inlägg den 26 januari 2017

Av Cecilia - 26 januari 2017 00:38

Jag gjorde mig fin för mötet idag <3

Hundarna slappade i soffan :) när jag var hemma vid lunchen :)

Mina elever mutade mig med godis ? det är väldigt uppskattat!

Jag och mr har idag kollat på film och det tog ett tag innan jag fattade att jag snart är fri! Jag är snart fri huset är snart löst jag och mr kan gå ut med allt ?

Idag så blev diskussionen in på omständigheterna kring hur vi träffades ;)

Det är för mycket tillfällighet för att bara bero på oss ?? jag är lite fjantig men tror detta beror på Inga min älskade gamla mormor som gick bort strax innan jag skrev till dig ? hon har sett mig genom 3 helt förstörda förhållanden och visste att jag var inne i ännu ett kraschat när hon dog ? min skyddsängel ?

Asså jag var så rädd att jag inte skulle gråta på begravningen hade änna gråtit i flera veckor utan stopp ? jag var så rädd att tårarna var slut ?

Hon dog dagen innan jag fyllde år. Jag hann inte ens stanna upp hade folk hela helgen och på måndagen drog Exet på riktigt och allt var kaos kände mig hemlös och ensam! och det sista jag tänkte på för jag fick gå ifrån begravningen en stund, för jag kunde inte sluta gråta ? var att jag ville hitta en egen Elis (hennes man) ? sen fick vi ett litet infall där på fyllan och jag skrev till dig trodde aldrig att du skulle svara ?

Jag är helt övertygad nu om att detta är Ingas förtjänst tack älskade du ? du gav mig en Elis ? du gav mig en riktig chans till lycka och kärlek du gjorde mig stark ?

Detta satte igång mina tårar ? har gråtit sen dess och kan inte sluta ?? saknar min älskling saknar närhet saknar inga vill bara få klart huset ? hoppas jag känner mig starkare i morgon ?

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards