Alla inlägg den 16 september 2011

Av Cecilia - 16 september 2011 20:07

Ja idag har jag inte hunnit med så mycket men en del haft vfu, gått hela vägen hem ca4 km, planterat om mina stackars blommor och sedan varit och köpt present till min bror och självklart varit hos min farmors mamma och fikat lite ;) det känns underbart idag med det fina vädret ;) man kan inte ha det bättre man blir fylld av energi när solen tittar fram ;) men nu blir det städning av 3 enorma hamsteburar och en transportbilar, min lilla bebis åker i morgon... Men som tur är får jag ju behålla den andra lilla plutten, som visserligen inte har ett namn ännu. Pojkvännen ska ta och beställa biljetter med så vi kommer hem i morgon så vi kan gå på två kalas och lämna hamstern ;) Ja det var allt från mig och mitt liv för nu ;) ;)

Av Cecilia - 16 september 2011 08:46

Ja då sitter man på buss 513 igen och ska till vfu skolan och ha lite lektioner. Det är så underbart kul att bara lärare, att hjälpa någon och se dem att förstå sambandet är något helt magiskt. Men vad ska skolan säga nu till våren. Jag ska göra en operation som kommer ändra en del på mitt utseende, det är något som jag har velat göra sen jag var liten, men när man ska bli lärare och ska jobba med barn så är det jobbigt att ta sådana här beslut. Man vill ju inte att man ska sätta normen fel för eleverna som är mitt uppe i den del av livet där de ska hitta sig själva. Detta dilemma har jag tänkt på mycket. Men nu har jag lyckats spara ihop nästan 50 tusen.och jag vill göra min operation och har tid.med men dilemmat sitter ändå i huvudet. även on man böliren offentlig person har man väl fortfarande ett eget liv ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards