Alla inlägg under mars 2016

Av Cecilia - 8 mars 2016 13:19

Jag kom upp för sent! Promenaden med hunden tog för lång tid! Jag hinner knappt hälften av vad jag vill göra men lyckades vara i tid till skolan iaf!

Stressen känns i magen och snart vet jag inte om jag pallar mer! Jag orkar inte med små söta som ska käfta emot hela tiden! Det går inte! Men n är jag hemma har släppt ut hunden och nästa lektion börjar om 13 minuter :) stress är inte alltid bra alltså! Skulle varit hemma tidigare men mina elever bråkade och tyckte det var viktigare att jag skulle hjälpa dem än att jag skulle ha rast :/ men men ny lektion nya tag :) snart är det hem och städa som gäller :)

Av Cecilia - 7 mars 2016 19:46

Jag kom ner till gymmet as peppad på att träna men dålig sömn och fortfarande lite krasslig resulterade i 100 cal och huvudvärk samt yrsel :/ suck

Och att höfterna började störda gör det inte bättre :/ sitter och försöker återställa mig så jag kan åka hem!

Av Cecilia - 7 mars 2016 19:17

Fick precis broöppning så jag fick tid att skriva lite :)

Dagen har varit bra och jag har fått en för gjort :) vilket känns skönt inte allt som jag borde fått gjort med en del och det är bättre än inget :) hemma på lunchen fick jag ju skotta och grejjade jag skulle komma in lätt med alla matkassar från ICAs matkasse som hämtades idag :) super bra mat denna vecka :)

Men nu till gymmet :)

Av Cecilia - 7 mars 2016 07:54

Fick städat lite i hallen och så men ska på lunchen hem och städa köket och fixa med tvätten :)

Varvare och gick med hunden :) fick ta mig igenom ett vinterlandskap som tur är hade dem skottat och hunnit ganska långt så det var inte så svårt att ta sig till jobbet :)

Yras vargspår ;)

Hahaha gratis parkerarna blev inskottade :) rätt åt dem :) dem står där i tid och otid och ibland så kommer man knappt förbi vid mötande trafik :/

Behöver köpa en sån borste någonstans till bilen så jag kan borsta av ned något :)

Min slöjdsal behöver verkligen städad tur jag har lugna klasser här idag :) :) det är vad jag ska hinna på jobbet såväl som hemma städa städa städa :)

Av Cecilia - 7 mars 2016 06:31

Igår em slappade jag mest :) fastnade hos svärföräldrarna ;) och kom sedan hem och började städa och sedan grejja hemma :)

Jag klippte sönder en av klänningarnas sömmar och har nu satt i en bit där :) ska nu sy lite måttanpassat i den för nu sitter den som en säck :) ville ha den bredare nedtill så har lagt i ganska mycket men det ska sys in på sidorna idag :)

Snö snö snö varför kan det inte bara bli tö tö tö och vår någon gång :) nu har det snöat för mycket :/ måste väl upp och ta ut hunden nu ska åka till jobbet om 60 min! Men ligger nog kvar en sväng till här i sängen tror jag :) det är lungt och skönt här :)
Planeringen idag då jag vaknat hela natten är att överleva dagen :)

Av Cecilia - 6 mars 2016 11:16

Jag kom upp tidigt förut och gjorde klart baby skorna :)

Babyskorna är gjorda i acrylgarn :) och jag vet inte riktigt vilka storlekar det är :) men dem var väldigt roliga att göra :)

Skorna ligger på fatet "O'Douvres" från Zelected By Houze :)

Och under st så ligger pläden "soft" i färgen Grey :) jag är faktiskt riktigt nöjd med mina små skor :)

Men vi blev lite sena eftersom dem små grisarna stängde in mig i sängen ;) onej så ledsen jag blev att jag inte kunde gå upp ;) hahaha men nu är vi på väg och snö+fyrhjulsdrivenbil+älsklingen=

Ja han lekte jag vet inte oövervinnelig :) eller något :) hahaha :) men nu är vi på 45an och på g för att hämta bilen :)

Av Cecilia - 6 mars 2016 09:13

God morgon alla glada nu är det söndag och de sista timmarna innan det blir vecka igen och man ska tillbaka till jobbet :) känns spännande att komma igång igen :) men idag så blir det att skicka lite utvecklingssamtals tider och försöka få bokat så många som möjligt :) denna vecka och nästa och försöka boka in några visningar också :)

Så underbart att börja jobba och fixa och grejja :) ska försöka få tid att ta lite kort på zbh grejer idag med :) men nu får man väl försöka ta sig upp här och starta sina morgon rutiner :)

Hahaha hittade denna bilden i mina bilder på telefonen igår undra va vi höll på med ;) hahahaha :)

Ha en trevlig morgon så ska jag försöka ta mig upp här :)

Av Cecilia - 5 mars 2016 23:36

Klockan är mycket, fått mat i magen gick i det kalla vädret från bilen till dörren... Även om det bara är några meter så blev jag helt kall och ligger nu i soffan under en filt med ögon som rinner eftersom att jag är så trött :/

Fick faktiskt en bild gjord på vägen hem samtidigt som vi diskuterade lite wierd ämnen som till exempel om man skulle vilja bli nedfryst bara för att slippa dö i någon sjukdom som man ev får botemedel till sedan :) jag tror det skulle bli konstigt :) men man vet aldrig :) en dag så går det nog :) jag är så sjukt trött nu ska ligga och softa en stund sedan fixa med skorna (jag tror jag kommer somna. Eller jag vet jag kommer somna)

Hoppas ni haft en bra dag ni med :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards