Alla inlägg den 10 maj 2016

Av Cecilia - 10 maj 2016 15:17

Jobbet avslutat och jag ska till Uddevalla för att hjälpa syster med passet! Höll på att somna vid lunchen och missa lektionen... Är så sjukt trött och är inte alls sugen på
Uddevalla för tillfället! Men till Stina måste ju alla släppa sina liv och åka så vad har man för val ...

Av Cecilia - 10 maj 2016 11:16

Jag och hundarna har lunch dejt idag :) sjukt gott med fisken från igår :)

Alva och yra har roat sig med att göra tennisbollskonfetti ;)

Så fint är det hemma nu tack älskade hundar ;)

Allmänt · Alva · Yra
Av Cecilia - 10 maj 2016 06:34

Ne bestämde mig för att inte sova utan fixa tvätten och börja med den svarta klänningen ihop med tvn :) så får jag sova ikväll ist och inte riskera att komma försent till jobbet :)

Av Cecilia - 10 maj 2016 06:04

Några ynka få minuter blev det till att sova då Erik frågade på sitt trevliga och vältaliga sätt ;) injaga ville äta frukost ihop med honom ;)! Dvs orden "jag är sugen på flingor" ;)! Det är så vi gör här ;) hur gör ni ;) hahahaha ;)

Men nu är jag så sjukt trött får vika tvätten i em det enda jag ska göra innan jobbet är att hundarna ska ut men det kan vi göra om En timme :) ska käka upp sedan sova tror jag :)

Av Cecilia - 10 maj 2016 05:39

Dagens planering är följande :)
Vad måste jag göra. ;)
Ut med hundarna 1 ca 05.00 - fixat
Ge hundarna frukost - fixat
ut med hundarna 2 ca 07.00
ut med hundarna 3 ca 11.30
ut med hundarna 4 ca 15.30
Ge hundarna mat :)
Ut med hundarna 5 ca 19.00
Ut med hundarna 6 ca 22.00
Ta bort kuddar ur soffan - fixat
Lägg i kuddar i soffan :)
Starta diskmaskinen
Plocka ur diskmaskinen
Vika tvätt
Läsa teknikuppgifter
Dammsuga vardagsrum, sovrum och kök, hall och lillabadrummet, stora badrummet :)
Åka till Uddevalla ....

Detta borde jag göra :)
Sy klart Alex byxor
Fixa Alex tröja :)
Fixa gardiner :)

Detta vill jag göra :)
Den svarta klänningen sy klart
Den röda klänningen
Gröna byxor
Svarta byxor
Grejja med idé till företag :)


Så här ser min planering ut för dagen :)

Av Cecilia - 10 maj 2016 05:37

Skulle gått och lagt mig i tid igår men det är så svårt att få tiden att räcka till :/ hatar det :/ men nu har hundarna varit ute på promenad och fått frukost :) och jag ligger i sängen igen för att kanske få sova några minuter till ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards