Direktlänk till inlägg 5 januari 2017

Torsdag och snart är semestern slut :/

Av Cecilia - 5 januari 2017 09:00

Igår däckade jag halva dagen och resterande av dagen fick jag föröka komma ikapp allt som jag inte fått gjort då jag låg och sov ;) men idag nya tag :) -20 här idag och jag och hundarna ligger i sängen och värmer oss :) promenaden hem idag från hans jobb var sjukt kallt och jag fick gå och duscha när jag kom hem ;) sen blev det frukost i sängen <3 ihop med "say yes to the dress"

Jag börjar få panik här för att jag snart måste hem och ta tag i allt :/ jag vill verkligen inte det. Jag trivs här och mår super bra vet att jag och mr E har en hel del bråk att reda ut och en hel del att bråka om till! Och massa att packa och vet inte riktigt hur det kommer att bli! Är så trött på detta :/ och hoppas att det blir bra :) men det kommer vara en kamp och när man har ett avstånd härifrån mitt gömställe blir det ännu tuffare. Plus att jag kommer bli så ensam ute i skogen ... har en del ångest för det är så mycket som ändras och mycket att ta tag i och mycket att bestämma sig om. Ska man bo kvar i Edet ska jag köpa eller hyra en lägenhet. Och det är svårt att få lägenhet där och vad gör jag om jag inte får tag i det! Det är så många frågetecken och jag har mycket som ska bestämmas :/ och det är så svårt när jag inte vet vad jag vill :/ jag hatar att E ska ha huset det är verkligen min dröm och inte hans och det är sjukt jobbigt att allt är borta och jag förlorar allt... men jag vinner ett nytt liv samtidigt som jag förlorar allt som var en trygghet förut. Jag vill verkligen inte vara kvar i varken förhållandet eller huset egentligen men det är fortfarande svårt att bara släppa och när man inte vet vart man ska så är det jobbigt :/ så drömmer mig nu bort i "say yes to the dress" <3 Hahaha min Pinterest är nu full med bröllopsklänningar XD Hahaha virkade bröllopsklänningar :) ska se om jag kan visa några av mina favoriter sen :)

Idag ska jag försöka jobba och fixa lite med Pinterest :) och lägga upp lite bilder till Sandra på fb :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 8 februari 2017 06:12

Idag kommer det vara full fart :) det var det iof igår med med alla lektioner sluta sent hem till Linda få mat och prata :) sedan till Trollhättan hämta saker från förrådet för att kunna få med allt jag vill få med i morgon :) då resan upp till ingen...

Av Cecilia - 8 februari 2017 05:59


Det är en dag kvar! En dag! Jag längtar så jag tror jag håller på att dö ? 1 dag kvar 1 dag tills jag är i dina armar och hör dig viska jag älskar dig ? ...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:32

Då jag råkade somna sent för att jag lyssnade på musik är jag idag katastrof trött :) har bestämt mig för att försöka sluta svära så mycket son jag gör :) jag är lycklig och glad och snart är vi tillsammans :) jag borde gå in och dusha men just nu är...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:31


Vi låg och pratade igår inte allt för länge men han fick somna hyfsat i tid :) jag råkade ligga och lyssna på musik alldeles för länge :) men somnade typ 01 tror jag ? Men idag så är det bra 2 dagar kvar ? 2 dagar tills vi tillsammans kan lyss...

Av Cecilia - 6 februari 2017 05:55

Idag har jag bara 2 lektioner :) och så ska jag jobba med tekniken med en vikarie :) vi ska skriva ut prov och de case vi gjorde förra veckan :) dessutom så är tanken att vi ska rätta massa teknikuppgifter som inte rättats ännu :) så det hoppas vi ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards