Direktlänk till inlägg 18 september 2011

hemma och ledsen

Av Cecilia - 18 september 2011 17:43

Jag har varit hemma i barndoms staden i helgen och detta betyder iaf för mig; skratt, tårar, glädje men också en hel del tomhet. Jag tycker det är oerhört viktigt med familjen och därför är det jobbigt att bo 2,5 timmar bort från dem, speciellt som student då man inte har så mycket pengar att resa för. Helgens stora händelse var att min bror fyllde 20 och det var jätte roligt till och med pappa kom, vi har ett väldigt ansträngt förhållande han har aldrig varit en stor del, han är en svikare - eller ja en ungkarl -jag har under 12 år dansat och haft mellan 15-20 föreställningar av olika slag och han har varit inbjuden till alla men aldrig kommit, han har aldrig kommit ihåg en födelsedag och jag ringer för att påminna honnom om mina syskons födelsedagar, men dagen innan jag fyllde.18 så ringde han och jag blev ju jätte glad han sa grattis och avslutade samtalet med att fråga om jag kunde vara barnvakt... Jag var så arg...Och detta är bara en del av alla historier då han svikit mig och mina syskon. Sedan har vi mitt andra hjärtslitande ämne i staden... Min hund som nu mer bor hos min mamma och jag och min pojkvän kan inte ha henne eftersom hon blir ensam för mycket i vår lägenhet som vi också delar med min lossas farmor... Och hon är en vallhund och kräver där med mycket både tid och motion och trivs inte jätte bra i lägenhet. Och detta är saker som jag blir påmind om varje gång jag åker hem. Och det har hänt att jag fått panikångest innan jag åker hem och när jag väl är hemma känner jag mig ledsen och tom. Jag vet inte längre vad jag gör och vem jag ska våga släppa in på livet. Det är svårt att tackla dessa känslor och det är jobbigt att bara ledsen...Varför kan man inte välja son familj plus att de nu gör en stor grej av att jag ska operera brösten. Vilket är bra att jag ska göra undrar julen så jag kan välja lite vart jag vill bara och skylla på att jag inte orkar ;)Men tack för mig för idag ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 8 februari 2017 06:12

Idag kommer det vara full fart :) det var det iof igår med med alla lektioner sluta sent hem till Linda få mat och prata :) sedan till Trollhättan hämta saker från förrådet för att kunna få med allt jag vill få med i morgon :) då resan upp till ingen...

Av Cecilia - 8 februari 2017 05:59


Det är en dag kvar! En dag! Jag längtar så jag tror jag håller på att dö ? 1 dag kvar 1 dag tills jag är i dina armar och hör dig viska jag älskar dig ? ...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:32

Då jag råkade somna sent för att jag lyssnade på musik är jag idag katastrof trött :) har bestämt mig för att försöka sluta svära så mycket son jag gör :) jag är lycklig och glad och snart är vi tillsammans :) jag borde gå in och dusha men just nu är...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:31


Vi låg och pratade igår inte allt för länge men han fick somna hyfsat i tid :) jag råkade ligga och lyssna på musik alldeles för länge :) men somnade typ 01 tror jag ? Men idag så är det bra 2 dagar kvar ? 2 dagar tills vi tillsammans kan lyss...

Av Cecilia - 6 februari 2017 05:55

Idag har jag bara 2 lektioner :) och så ska jag jobba med tekniken med en vikarie :) vi ska skriva ut prov och de case vi gjorde förra veckan :) dessutom så är tanken att vi ska rätta massa teknikuppgifter som inte rättats ännu :) så det hoppas vi ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards