Alla inlägg under januari 2013

Av Cecilia - 15 januari 2013 11:30

så där då är det dags för lunch känner mig glad jag har hittat mer fel än opponenten och eximinatorn så känner mig glad igen. dock funderar jag på om det var så smart att lägga solningen kl 13.30 när vi slutar 11.00 vet inte hur jag tänkte... i skulle ju ha ett möte efteråt men det skulle ju inte ta mer än max en timme. Hmmm men men ska äta lunch med katrin nu och sedan hjälpa henne med hennes litteratur, att fixa den från bibloteket :)


Lunchen idag är en kyckling/backon gryta med råris till och mörötter, det var det som fanns i frysen måste ta och laga lite goda matlådor igen tror jag :) har massa mat men ingen att ta med mig när det är skola. bara massa kyckling och sånt... Jag gillar ju knapt kyckling längre det är väl iof därför det bara är kyckling kvar... haha blir att rensa frysen sedan när man kommer hem efter solningen  :)

Av Cecilia - 15 januari 2013 09:15

sitter i skolan på opponeringen :) just nu fika rast och nu ska jag in och bli opponerad på :/ känner mig ganska nervös vill verkligen inte... tycker min analys är dålig och jag har själv hittat väldigt mycket fel på den... 


men nu FIIIIIIIIIIKKKKKKKKKAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

 

Av Cecilia - 15 januari 2013 06:58

Frukosten bestående av fyra knäckebröd.och en appelsin och mjölk :)

Vi i dagens samhälle behöver äta mer saker som vi måste tugga mycket innan vi kan svälja det är för att all denna prosessad är för finkornig vilket leder till att tänderna inte används på samma sätt som förr :) det är också bra fibrer för magen :)
Vad gäller frukten så är det nyttigare att äta en apelsin eftersom du måste tugga och den är inte mald för att vara som en slät jouce :) drick vatten ocj mjölk :)

Ja det var lite tips från mig ;)

Av Cecilia - 15 januari 2013 06:34

Ligger as hungrig i sängen ;) vaknade 30 min innan klockan ringde i morses, jag funderar på vart all energi kommer ifrån men vet inte ;) det är iaf jätte skönt :)

Dagens planering är frukost och sedan skola :) blir att åka om 45 min ;) sedan så är det lunch på pedagogen och planera vår gestaltning ;) 13.30 så är det dags för solning :D sedan hem läsa, städa Gösta bur och träning i em igen ;) och ja sedan hem äta, duscha och kolla Hollywood fruar ;) planen är att seminarium komplettering 3 och 6 ska bli klar idag ;) imorgon är jag ledig och då kan man nog hinna med en del :)
Ha en trevlig frukost nu det ska jag ha ;)

Av Cecilia - 14 januari 2013 23:32

Ja nu har jag ätit, duschat och borstat tänderna ;) nu ligger jag här med laptop i knät och funderar lite på seminariumen som jag ska komplettera... Och snart är det även opponering men känner mig lugn vet vad jag gjort för fel så det blir bra :)

Så nu säger jag god natt <3

Av Cecilia - 14 januari 2013 21:59

Ca 500 kalorier brännda sjukt död nu och går hemmåt Xd kaaallt Xd

Av Cecilia - 14 januari 2013 19:40


så där ja veckans sol/träning bokad då :) nu gäller det att bara komma iväg också :) haha 


just nu känner jag mig så glad :)




Av Cecilia - 14 januari 2013 19:33

nu är jag riktigt på gång :) opponerings sida om uppsatsen skriven även den som jag hjälpte min kompis med :) nu sitter jag och planerar träning shabam imorgon 18.00 och på fredag 17.15 zumba på torsdag 18.30 jag vet inte vart all energi kommer ifrån men nu är det verkligen nya tag XD 


dessutom såg jag att gymmet har öppet till 23 :) :) såå nice så nu ska jag skriva om seminarium 6 lite snabbt och sedan kolla på seminarium 3 och sedan dra på mig träningskläderna och springa iväg till gymmet för konditions träning springa 30 min, ro 20 min och sedan cirkelträning rygg, mage och plankan :)  woop woop :)


det är underbart att fått tillbaka energin igen :) ne nu tillbaka till läxorna vill inte tappa energin :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards