Direktlänk till inlägg 5 maj 2016

Zelected by Houze - On the table.

Av Cecilia - 5 maj 2016 06:48

 

Jag kommer nu att guida er genom De zelected by Houze saker som nu finns representerade i mitt hem :) jag lägger upp information och lite referenser till vilken sida det finns att kolla på i katalogen som är länkad här :) här går vi igenom lite serviser och burkar. 


Vill ni se mer gå in på Webshopen eller på Katalogen :)

 

Vinkylaren heter "Rivoli" och är 22 cm hög och 20 cm i diamter :)

till detta finns det med samma namn 3 stycken snack skålar, dessa säljs tillsmmans 2 små och en lite större.

båda dessa artilklar finns på sidan 13. 

Vinkorken är från sidan 78 och heter "Chrome"

 


Vinkylaren heter "Rivoli" och är 22 cm hög och 20 cm i diamter :)


till detta finns det med samma namn 3 stycken snack skålar, dessa säljs tillsmmans 2 små och en lite större.


båda dessa artilklar finns på sidan 13. 


Vinkorken är från sidan 78 och heter "Chrome"

De svarta ljuslyktorna heter "Dali" och säljs i set om 2 :) se sidan 57 :)

Under glaset står en Coaster Dessa säljs i 6 och 2 silver, 2 guld och 2 koppar är med i 6-packet, dem är 10 cm i diameter och är bra som ljusunderlägg som att ställa under sina tvålar som att ställa under glas :) dem heter "Coasters" och finns på sidan 58.

Glaset är från Moments by Maria Montazami se sidan 86-87

       

 

Vinkylaren heter "Rivoli" och är 22 cm hög och 20 cm i diamter :)




till detta finns det med samma namn 3 stycken snack skålar, dessa säljs tillsmmans 2 små och en lite större.




båda dessa artilklar finns på sidan 13. 




Vinkorken är från sidan 78 och heter "Chrome"


De svarta ljuslyktorna heter "Dali" och säljs i set om 2 :) se sidan 57 :)


Under glaset står en Coaster Dessa säljs i 6 och 2 silver, 2 guld och 2 koppar är med i 6-packet, dem är 10 cm i diameter och är bra som ljusunderlägg som att ställa under sina tvålar som att ställa under glas :) dem heter "Coasters" och finns på sidan 58.


Glaset är från  Lars Vallins serie Lace som går att köpa i katalogen se sidan: 84-85




Vinkorken är från sidan 78 och heter "Chrome"


Under glaset står en Coaster Dessa säljs i 6 och 2 silver, 2 guld och 2 koppar är med i 6-packet, dem är 10 cm i diameter och är bra som ljusunderlägg som att ställa under sina tvålar som att ställa under glas :) dem heter "Coasters" och finns på sidan 58.




Glaset är från  Lars Vallins serie Lace som går att köpa i katalogen se sidan: 84-85

 

 


Vinkorken är från sidan 78 och heter "Chrome"


Under glaset står en Coaster Dessa säljs i 6 ock 2 silver, 2 guld och 2 koppar är med i 6-packet, dem är 10 cm i diameter och är bra som ljusunderlägg som att ställa under sina tvålar som att ställa under glas :) dem heter "Coasters" och finns på sidan 58.




Glaset och serivisen är från  Lars Vallins serie Lace som går att köpa i katalogen se sidan: 84-85

 


Vinkorken är från sidan 78 och heter "Chrome"




Under glaset står en Coaster Dessa säljs i 6 ock 2 silver, 2 guld och 2 koppar är med i 6-packet, dem är 10 cm i diameter och är bra som ljusunderlägg som att ställa under sina tvålar som att ställa under glas :) dem heter "Coasters" och finns på sidan 58.




Glaset och serivisen är från Maria Montazamis serie Moments som går att köpa i katalogen se sidan: 86-87

 

Här har vi ljusstakarna "Galery" dessa säljs i 3-pack antingen som här bordljusstakar men finns också som golvljusstakar (se nästa inlägg) Dessa finns även som 2-pack fast då i guld :) Se sidan 46. Vill man ha denna serie som väggampel ås säljs dem styckvis se sidan 22 :) 

 

Buddha huvudena heter "Nepal" dessa säljs tillsammans se sidan 9 :) den lilla är 16,5 cm hög och den stora är 22,5 hög. 

 

serverings brickan eller fatet som finns på sidan 76 heter "O'Dourves" och är 15 cm bred och 45 cm lång och fungerar utmärkt till kakfat men också snacksfat.

 

Här har vi ljusstakarna "Galery" dessa säljs i 3-pack antingen som här bordljusstakar men finns också som golvljusstakar (se nästa inlägg) Dessa finns även som 2-pack fast då i guld :) Se sidan 46. Vill man ha denna serie som väggampel ås säljs dem styckvis se sidan 22 :) 


serverings brickan eller fatet som finns på sidan 76 heter "O'Dourves" och är 15 cm bred och 45 cm lång och fungerar utmärkt till kakfat men också snacksfat.

 

Ljusluktorna säljs i 2 pack och heter "Leonie" finns på sidan 35 i katalogen och är 13 cm höga och 12 cm i diameter. 

 

 

Serverings brickan eller fatet som finns på sidan 76 heter "O'Dourves" och är 15 cm bred och 45 cm lång och fungerar utmärkt till kakfat men också snacksfat.  

 

Kakburkarna "Biscotti" se sdian 31. Dessa är så snygga och elegata att ha snacka eller att ha i badrummet med smycken eller bommulspads. Det är bara fantasin som kan sätta gränser. Finns som stor och liten den lilla är 23 cm hög och ca 15.5 i diamter men detta är egentligen bara lite riktlinjer dem är handgjorda och viss skillnad förekommer. Den stora är 28 cm hög och 21,5 i diamater. 

 

Lyktorna heter "Cavalli" och är i 2-pack båda lika stora 12 cm hög och 11 cm i diamater se sidan 11. 

 

 

Vill ni se mer gå in på Webshopen eller på Katalogen :)

kommentera gärna om ni vill handla. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 8 februari 2017 06:12

Idag kommer det vara full fart :) det var det iof igår med med alla lektioner sluta sent hem till Linda få mat och prata :) sedan till Trollhättan hämta saker från förrådet för att kunna få med allt jag vill få med i morgon :) då resan upp till ingen...

Av Cecilia - 8 februari 2017 05:59


Det är en dag kvar! En dag! Jag längtar så jag tror jag håller på att dö ? 1 dag kvar 1 dag tills jag är i dina armar och hör dig viska jag älskar dig ? ...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:32

Då jag råkade somna sent för att jag lyssnade på musik är jag idag katastrof trött :) har bestämt mig för att försöka sluta svära så mycket son jag gör :) jag är lycklig och glad och snart är vi tillsammans :) jag borde gå in och dusha men just nu är...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:31


Vi låg och pratade igår inte allt för länge men han fick somna hyfsat i tid :) jag råkade ligga och lyssna på musik alldeles för länge :) men somnade typ 01 tror jag ? Men idag så är det bra 2 dagar kvar ? 2 dagar tills vi tillsammans kan lyss...

Av Cecilia - 6 februari 2017 05:55

Idag har jag bara 2 lektioner :) och så ska jag jobba med tekniken med en vikarie :) vi ska skriva ut prov och de case vi gjorde förra veckan :) dessutom så är tanken att vi ska rätta massa teknikuppgifter som inte rättats ännu :) så det hoppas vi ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards